Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών-(ΚΠΙΣΝ)

Το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) συμμετείχε για πρώτη φορά στον εορτασμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών (Hellenic Customer Service Week) (04 – 09/10), με στόχο την ανάδειξη του ρόλου της εξυπηρέτησης, αλλά και την επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη του πελάτη- ή στην περίπτωση του ΚΠΙΣΝ, του επισκέπτη!

Καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, η ομάδα Visitors Experience του ΚΠΙΣΝ διοργάνωσε πλήθος δράσεων, ενδυναμώνοντας ακόμη περισσότερο τη σχέση της με τους επισκέπτες, τους συνεργάτες και την ίδια την ομάδα του ΚΠΙΣΝ.

Από την Δευτέρα έως την Κυριακή, οι Υποδοχές -μέρη στα οποία η ομάδα του Visitors Experience έχει καλωσορίσει εκατομμύρια επισκέπτες από τη στιγμή που το ΚΠΙΣΝ άνοιξε τις πόρτες του για το κοινό, από το 2016 έως και σήμερα- γέμισαν με τα δικά σας χειρόγραφα μηνύματα και τις αγαπημένες σας στιγμές στο ΚΠΙΣΝ, δημιουργώντας δύο «τοίχους αναμνήσεων». Θεματικά σεμινάρια, workshops, training sessions και μία σειρά posters από τους interns του ΚΠΙΣΝ που αποτυπώνουν τι σημαίνει εξυπηρέτηση, συμπλήρωσαν το πρόγραμμα των δραστηριοτήτων που επιμελήθηκε η ομάδα του Visitors Experience για το προσωπικό του ΚΠΙΣΝ, το οποίο είχε την ευκαιρία να γίνει μέρος της ομάδας του για μία ημέρα.

Φωτογραφία: Νίκος Καρανικόλας

Η Χριστίνα Βασιλικού, Visitors Experience Director του ΚΠΙΣΝ, δήλωσε σχετικά:

«Φέτος η ομάδα του ΚΠΙΣΝ γιόρτασε για πρώτη φορά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, με δημιουργικές δράσεις που αναδεικνύουν τη ζωτική σημασία της εξυπηρέτησης, για τη δημιουργία μοναδικών εμπειριών στους επισκέπτες μας. Με αφορμή την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, οι επισκέπτες μάς χάρισαν τις πιο όμορφες αναμνήσεις τους από το ΚΠΙΣΝ και εμείς, όπως πάντα, τους το ανταποδώσαμε με τα πιο φωτεινά μας χαμόγελα, ακόμα και πίσω από τη μάσκα».

Φωτογραφία: Κωστής Ζάγκας

 Στην Ελλάδα, η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελεί μία πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) και γιορτάζεται την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου. Φέτος, η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών σημείωσε ρεκόρ συμμετοχών, με πάνω από 95 συμμετοχές εταιρειών και οργανισμών από όλους τους κλάδους, αναδεικνύοντας την αξία της υψηλής εξυπηρέτησης. Παράλληλα, ο διεθνής θεσμός γιορτάζεται ταυτόχρονα σε πάνω από 60 χώρες.

Φωτογραφία: Νίκος Καρανικόλας

Σας ευχαριστούμε που έχετε αγκαλιάσει το ΚΠΙΣΝ από την πρώτη ημέρα της λειτουργίας του, που με τις προτάσεις σας μας βοηθάτε να γινόμαστε ολοένα και καλύτεροι και που δημιουργείτε εδώ τις δικές σας μοναδικές αναμνήσεις.

Ενημερωθείτε για τα μέτρα ασφαλείας σχετικά με την προστασία των επισκεπτών & εργαζομένων του ΚΠΙΣΝ εδώ.

Τον Φεβρουάριο 2017, με την ολοκλήρωση της κατασκευής του το ΙΣΝ παρέδωσε το ΚΠΙΣΝ στην Ελληνική Πολιτεία, και κατ’ επέκταση στην ελληνική κοινωνία, το νόμιμο ιδιοκτήτη του έργου. Παράλληλα, το ΙΣΝ ανακοίνωσε τη δέσμευσή του να συνεχίζει να υποστηρίζει έμπρακτα το ΚΠΙΣΝ για τα επόμενα πέντε χρόνια, με δωρεές ύψους έως €50 εκατομμυρίων για τη διοργάνωση δωρεάν εκδηλώσεων και την κάλυψη λειτουργικών εξόδων

 

You may also like...