· Εντατικό Οκταήμερο Εργαστήριο
· Διάλεξη
· Διήμερο Συμπόσιο
· Παρουσιάσεις/ Performances
με την Άννα Φέρς
Καθηγήτρια Θεάτρου και Περφόρμανς του Πανεπιστήμιου Γκόλντσμιθς του Λονδίνου
Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε συνεργασία με την Kαθηγήτρια του Πανεπιστημίου Goldsmiths του Λονδίνου, Anna Furse, διοργανώνει ένα πρότζεκτ το οποίο προσφέρει την ευκαιρία σε ανερχόμενους αλλά και καταξιωμένους καλλιτέχνες, σπουδαστές, ερευνητές και θεωρητικούς των τεχνών να συναντηθούν, να ανταλλάξουν ιδέες, να δημιουργήσουν από κοινού και παράλληλα να διερευνήσουν:
¯ Τι είναι το Performance Making
¯ Ποια είναι η γενεαλογία του
¯ Ποια είναι τα κοινωνικά, πολιτικά αλλά και σε επίπεδο φόρμας ερεθίσματα των καλλιτεχνών. Τι είναι ο υβριδισμός στην τέχνη και γιατί
¯ Ποια είναι η οικονομία, το πλαίσιο και το κοινό της performance
Το project θα διαρκέσει 10 ημέρες και αποτελείται από τρείς δράσεις:
1) Εντατικό εργαστήριο 8 ημερών (workshop) με την Anna Furse, που θα εισάγει τους συμμετέχοντες στη μεθοδολογία της για τη δημιουργική προετοιμασία μίας performance. Η είσοδος στις παρουσιάσεις θα είναι ελεύθερη για το κοινό.
2. Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016, στις 19:00
Anna Furse: Διάλεξη Performance making in troubled times
Η εκδήλωση έχει ελεύθερη είσοδο και απευθύνεται σε όσους ενδιαφέρονται για τη δημιουργική διαδικασία μιας performance (καλλιτέχνες, ερευνητές, ακαδημαϊκοί κ.α.) και θέλουν να προσεγγίσουν το θεωρητικό πλαίσιο των ερωτημάτων αυτών.
H διάλεξη θα πραγματοποιηθεί στην Αγγλική Γλώσσα.
3. Συμπόσιο
Παρασκευή 15, Σάββατο 16 & Κυριακή 17 Ιουλίου 2016
Σε συνεργασία:
με το Frances Rich School of Fine & Performing Arts του Deree-
The American College of Greece, υπό την επιμέλεια της Ana Sanchez Colberg
(Head of Theatre Arts & Dance, DEREE – The American College of Greece)και του Θάνου Βόβολη (Σκηνογράφου, Faculty, Theatre Arts & Dance, DEREE – The American College of Greece).Το συμπόσιο θα πραγματοποιηθεί στην Αγγλική Γλώσσα.Η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό
Επτά Έλληνες καλλιτέχνες παρουσιάζουν το έργο τους, το οποίο και θα αποτελέσει βάση για περαιτέρω συζήτηση, στο Συμπόσιο
Παρασκευή 15 Ιουλίου 2016, 21:00-21:30
Multimedia Περφόρμανς
Η τυραννία της οικειότητας της Ελίζας Σόρογκα
Live πιάνο Υακίνθη Λάγιου ‘It was gently captivating.’
Creative producer, The Battersea Arts Centre, London (June 2013)
‘It was very, very uncomfortable to watch.’
‘You kind of performatively raped us.’
Audience members, The Maltings Arts Theatre, St. Albans (May 2014)
Με έναυσμα τη δήλωση του Α. Artaud “Το θέατρο θα πρέπει να είναι ο καθρέφτης της ζωής”, η performance αυτή πραγματεύεται το ρόλο του ατόμου και τη σχέση του με τον ρόλο του ως μέλος του πλήθους, δημιουργώντας μια συναισθηματική παραφωνία ανάμεσα στο υποκείμενο και το αντικείμενο. Δανειζόμενη στοιχεία από την ελεγχόμενη και συγκροτημένη γλώσσα του κινηματογράφου, όταν επιστρέφει στον θεατή τον μετατρέπει, ταυτόχρονα, σε ηδονοβλεψία και αντικείμενο παρατήρησης..
Μουσική: ‘In a Landscape’, John Cage
Φωτογραφία: Alisa Oleva
Η Ελίζα Σόρογκα είναι Ελληνίδα performance artist με έδρα το Λονδίνο. Κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου στο Performance Making (Goldsmiths University of London) και στη Θεωρία του Πολιτισμού (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών). Έχει εκπαιδευτεί στην τεχνική Σωματικού Θεάτρου του Jacques Lecoq και στην τεχνική Butoh. Το έργο της χαρακτηρίζεται κυρίως ως site – specific το οποίο εξερευνά δυναμικές μεθόδους αναγωγής της καθημερινότητας σε performance.Η δουλειά της έχει παρουσιαστεί σε γκαλερί, μουσεία, και θέατρα, μεταξύ άλλων: στο V&A Museum (London), Battersea Arts Centre (London), Camden People’s Theatre (London), The Yard Theatre (London), Chisenhale Dance Space (London), St Pancras Old Church (London), 4 bid gallery (Amsterdam), Bios (Αθήνα) και σε ποικίλα μη θεατρικά μέρη στο Λονδίνο, την Αθήνα, το Παρίσι και το Άμστερνταμ.
Η Ελίζα είναι Καλλιτεχνική Διευθύντρια του Re-Inventing Public Spaces, ενός Κινήματος της Τέχνης Site-Specific Performance το οποίο προσεγγίζει τις πόλεις ως δυνάμει θεατρικές σκηνές – ‘Theatrum Mundi’. Επίσης, λαμβάνει μέρος στο Πρόγραμμα για Νέους Σκηνοθέτες του Θεάτρου Old Vic.
www.elizasoroga.com , www.re-inventing-public-spaces.tumblr.com
Παρασκευή 15 Ιουλίου 2016, 21:45 – 22.30
Περφόρμανς
μporn
Φίλιππος Βασιλείου
So Crates
Το MPORN είναι ένα project το οποίο «γεννήθηκε» μέσα από τη συνεργασία μεταξύ του γλύπτη, εικαστικού καλλιτέχνη και performer Φίλιππου Βασιλείου (Ελλάδα) και του performer ηχητικού καλλιτέχνη So Crates (Αυστραλία).
H performance έγκειται στη συνάφεια που προκύπτει μέσα από τη αλληλεπίδραση ανάμεσα στα γλυπτά και την performance του Φίλιππου και στα ηχητικά περιβάλλοντα και την αφήγηση του So Crates. Το project ερευνά τα θέματα της γέννησης, των θεμελιωδών χαρακτηριστικών, του χάους, των αντιθέσεων και του ανθρωπισμού καθ` όλη τη διάρκεια της Ιστορίας. Επίσης, ασχολείται με την Αρχαία και τη σύγχρονη Ελλάδα κυρίως μέσα από τη χρήση διαφορετικών οπτικών και ηχητικών αλληγοριών. Την ίδια στιγμή, η performance και τα μηνύματά της αφήνονται, εκ προθέσεως, ανοιχτά σε όλες τις πιθανότητες εξέλιξης και προσωπικής ερμηνείας, προσδίδοντας κατ` αυτόν τον τρόπο, ένα ευρύτερο πλαίσιο προσωπικής και συλλογικής συνάφειας.
Σύλληψη – Ερμηνεία Performance: Φίλιππος Βασιλείου
Σε συνεργασία με τον περφόρμερ ηχητικό καλλιτέχνη: So Crates
Παρουσιάζουν: Φίλιππος Βασιλείου, So Crates, Νικόλ Δημητρακοπούλου, Δημήτρης Καραμπούλης
Ο Φίλιππος Βασιλείου είναι καλλιτέχνης που ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών Αθηνών από το Α’ Εργαστήριο Γλυπτικής, ειδικεύτηκε στη Γυψοτεχνία και Χαλκοχυτική, Νωπογραφία και τεχνική των Φορητών Εικόνων. Το 2009-2010 παρακολούθησε ”Arte de Acción y Performance” στο UPV (Spain, Valencia)
Είναι, επίσης, δάσκαλος Καράτε, και αθλητής, μέλος της εθνικής Ελλάδος με διακρίσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό (2003 –Αργυρό μετάλλιο Καράτε στους Μεσογειακούς Αγώνες, Κροατία, 2005 – Χάλκινο Πανευρωπαϊκό μετάλλιο Καράτε Ομαδικού Kumite, Παρίσι, Γαλλία, 2010 – Αργυρό μετάλλιο Καράτε Word Champion ISO, Ερέτρια Ελλάδα). Από το 2015 ξεκίνησε να αγωνίζεται και στο ζίου ζίτσου, εμπλουτίζοντας συνεχώς τις γνώσεις του.
Έχει συμμετάσχει μέχρι σήμερα σε αρκετές εκθέσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό αλλά και ακτιβιστικά σε δημόσιους και ιδιωτικούς χώρους πιέζοντας τα όρια της ελευθερίας και του ¨απαγορεύεται¨.
Διοργανώσεις: Photografy as Performance, Athens photo Festival, Title ”sosa”, Μουσείο Μπενάκη, Excentricités Performance Festival in Besançon ‘Saturation 2’, France στη Γαλλία, Athens Photo Festival ‘’Saturation ‘’, Τεχνόπολις, Performance ‘’Το μικρό Παρίσι’’ της Φίνος Φιλμ ‘’Τροκάνι’’, Performance, 8th IUTA ‘Higgs’, Σέρρες, Affordable Art Fair, New York Video art and Installation, chichenman, Festival ‘Anamesa’, Ίδρυμα Μ. Κακογιάννης. Ακτιβισμός-δράσεις: ‘’Ιερό 1’’, Ακρόπολη, Παρθενώνας. ‘’Virus pet’’-Κεραμεικός μετρό. ‘’LAND LOVER , Iera odo street, Athens. “ Espacios Ajenos” collaboration (Nahikari Begona Martin, Filippos Vasileiou) Bilbao , Guggenheim. ¨¨Chickenman ¨¨ , Ομόνοια, μετρό. ¨300¨, Βαρβάκειος αγορά, Ερμού. ‘The Empire of Passion’, Οδός Τοσίτσα, Εξάρχεια. ARCO exhibition. Madrid. ‘ERFI’ Project Erin Carrew, Βασιλείου Φίλιππος, Biennale Βενετία.
Παρασκευή 15 Ιουλίου 2016, 21:00 – 23.00
Περφόρμανς
ΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΛΕΞΕΙΣ
της Δανάης Θεοδωρίδου
Ένας άδειος, ήσυχος χώρος, ένα τραπέζι, δύο καρέκλες, ένα χαρτί, ένα χρονόμετρο. Δύο άνθρωποι κάθονται ο ένας απέναντι στον άλλο, ανταλλάσσοντας γραπτές λέξεις για δέκα λεπτά. Οι Μεταξύ μας Λέξεις είναι μια περφόρμανς για ένα θεατή τη φορά, η οποία αντιμετωπίζει τη γραπτή γλώσσα ως σκηνικό γεγονός, δημιουργώντας συνεχώς, στη διάρκεια δύο ωρών, κείμενα γραμμένα από κοινού. Οι συμμετέχοντες επικοινωνούν χωρίς να μιλάνε, προτείνοντας ως θεατρικό χώρο όχι τόσο αυτό που λέγεται όσο αυτό που γράφεται μεταξύ τους. Δύο άνθρωποι βλέπουν ο ένας τον άλλο, αλλά περιορίζονται στη χρήση του γραπτού λόγου – δικού τους και δανεισμένου – για να επικοινωνήσουν, σαν να επρόκειτο για ένα ζωντανό είδος διαδικτυακού chatting.Δημιουργώντας διαλόγους ανάμεσα στο πραγματικό και το φανταστικό, ορμώμενους από φράσεις λογοτεχνικών και άλλων κειμένων, οι δύο συμμετέχοντες εμπλέκονται σταδιακά στην οικειότητα του φαντασιακού που οι ίδιοι παράγουν. Πώς μπορεί μια τέτοια ανταλλαγή να αλλάξει τον τρόπο σκέψης τους; Πόσο επηρεάζει τα λόγια τους; Και πόσο επιδρά στη σχέση τους;
Η περφόρμανς Οι Μεταξύ μας Λέξεις δημιουργήθηκε και παρουσιάστηκε ως μέρος του ερευνητικού προγράμματος Performance Matters (http://www.thisisperformancematters.co.uk/performing-idea/home.html).
Οι φωτογραφίες αποτελούν μέρος της βιντεοσκόπησης που έγινε από τη Βρετανική Βιβλιοθήκη.
Ιδέα, δημιουργία, ερμηνεία: Δανάη Θεοδωρίδου
Διάρκεια: 2 ώρες
Η Δανάη Θεοδωρίδου είναι σκηνοθέτης και ερευνήτρια του σύγχρονου θεάτρου, χορού και περφόρμανς που ζει στις Βρυξέλλες. Ολοκλήρωσε το διδακτορικό της στη σύγχρονη δραματουργία στο Roehampton University (Λονδίνο) και είναι επίκουρη καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο του Groningen (Ολλανδία). Διδάσκει επίσης σε διάφορα άλλα πανεπιστημιακά τμήματα και σχολές θεάτρου και χορού (PARTS, Dasarts, ArtEZ κ.α.), δημοσιεύει διεθνώς και παρουσιάζει την καλλιτεχνική και ερευνητική δουλειά της σε διάφορους φορείς στην Ευρώπη. Είναι συνδημιουργός του τριετούς ερευνητικού προγράμματος Dramaturgy at Work. Περισσότερες πληροφορίες: www.danaetheodoridou.com
Σάββατο 16 Ιουλίου 2016, 19:00-21:00
19:00 Προσέλευση
19:15 Χαιρετισμός: Θάνος Βόβολης και Anna Furse
19:30-20:30 Στρογγυλό Τραπέζι + Συζητήσεις
ΘΕΜΑ: «Τι εννοούμε ακριβώς όταν μιλάμε για Performance Making, αν ξεκινήσουμε με την προϋπόθεση ότι αποτελεί ένα διαφορετικό τρόπο παραγωγής από το συμβατικό – θέατρο, εικαστικά, μουσικό διεπιστημονικό έργο».
– πως παρουσιάζει μία πραγματική εναλλακτική λύση στην καπιταλιστική μορφή παραγωγής που πλέον κυριαρχεί στην Τέχνη:
· Εναλλακτική οικονομία
· Εναλλακτική αισθητική – πέραν αυτής της μόνης μορφής τέχνης
· Εναλλακτικό κοινό
· Εναλλακτικό περιεχόμενο
· Είναι η performance making αντικαπιταλιστική (και αν ναι, με ποιον τρόπο);
Provocateurs:
Γρηγόρης – Γ. Γαϊτανάρος, Πάρις Λεγάκης, Μαίρη Ζυγούρη
Ο Γρηγόρης – Γ. Γαϊτανάρος γεννήθηκε στην Αθήνα το 1984. Είναι αριστούχος απόφοιτος μεταπτυχιακού στον Σχεδιασμό του Middlesex University of London (Αγγλία/ Λονδίνο 2013-14), με ειδικότητα στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό των παραστατικών τεχνών. Σπούδασε Πολεμικές και Θεραπευτικές τέχνες στο CVN Kalari Nadakavu (Kalaripayattu martial art & Ayurveda treatment course ) στην Κεράλα (Ινδία, 2011-12) και Χορό στο Institut de formation professionnelle de danse Rick Odums (επαγγελματικό τμήμα χορού) στο Παρίσι (Γαλλία, 2008-09). Αποφοίτησε από το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο (τμήμα Νομικής, 2002-07) και είναι μέλος του Δ.Σ.Π. από το 2010.Είναι ο δημιουργός της ομάδας Face the Fact και διευθυντής του Face the Fact Studio.
Χορογραφεί, σκηνοθετεί και ερμηνεύει σε παραστάσεις και δράσεις, διδάσκει χορό, πολεμικές τέχνες και σωματικό θέατρο, καθώς και συμμετέχει σε φεστιβάλ, χοροθεατρικές παραγωγές και εκθέσεις σε συνεργασία με πολιτιστικά ιδρύματα, καλλιτεχνικές ομάδες ή ανεξάρτητους καλλιτέχνες.
Ο Πάρις Λεγάκης είναι πολυμεσικός καλλιτέχνης, ακτιβιστής και θεωρητικός που ερευνά πώς η τέχνη μπορεί να είναι ωφέλιμη για την κοινωνία και πώς μπορεί να επηρεάσει την πολιτική. Έχει ταξιδέψει σε διαφορετικά μέρη στον κόσμο διεξάγοντας επιτόπιες έρευνες και πειραματίζεται με διαφορετικές καλλιτεχνικές πρακτικές κοινωνικής εμπλοκής (social engagement) που στοχεύουν να αποκαλύψουν διαφορετικές οπτικές της καθημερινής ζωής και να προωθήσουν την ιδέα της κοινωνικής αλλαγής. Έχει γράψει το μανιφέστο Claim your Anger, on politics and political art και έχει αναπτύξει την δική του μεθοδολογία Irregular Temporary Interaction (I.T.I).Σπούδασε στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης, Performance Studies (MA), όπου και τιμήθηκε για Outstanding MA Work και στο Bauhaus University της Bαϊμάρης, Public Art and New Artistic Strategies (MFA), Γερμανία.Το 2009 αποφοίτησε από την Σχολή Καλών Τεχνών Αθήνας. Τα έργα του έχουν παρουσιαστεί διεθνώς. Η έρευνά του εστιάζει στην έννοια της μνήμης και των συναισθημάτων, τα γεωπολιτικά και κοινωνικά όρια, τη γλώσσα και τη μετάφραση.
Μαίρη Ζυγούρη (Ελλάδα, Ιταλία). Είναι απόφοιτος της ΑΣΚΤ με MA στις Καλές Τέχνες από το Chelsea College of Art and Design, Λονδίνο. Οι δράσεις και οι παραστάσεις της επικεντρώνονται σε θέματα σχετικά με τους μηχανισμούς της εξουσίας, την παρακολούθηση, τη λογοκρισία, τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις σχέσεις μεταξύ ανθρώπων και ζώων. Οι εξαιρετικά χορογραφημένες παραστάσεις της, πολύ συχνά, παρουσιάζονται σε δημόσιους χώρους προκαλώντας το κοινό να εμπλακεί με την καλλιτέχνιδα. Το συλλογικό σώμα που προκύπτει από την συνύπαρξη του καλλιτέχνη με τους θεατές/συμμετέχοντες καθιστά τους δεύτερους σε κύριους ερμηνευτές σε μια κοινωνική τελετουργία, της οποίας ο χαρακτήρας βρίσκεται κάπου ανάμεσα σε μία εκδήλωση, μία πορεία και ένα συλλογικό παιχνίδι. Οι πιο πρόσφατες παραστάσεις και εκθέσεις της είναι: “Ottomans & Europeans”, IKSV (Κωνσταντινούπολη 2015), “A Trilogy”, Galleria Alberta Peola (Τορίνο, 2015), “Omonia”, 6th Athens Biennale, ISET, Ινστιτούτο Σύγχρονης Ελληνικής Τέχνης (Αθήνα, 2015), Carnaval/Visual Art”, Museo Pino Pascali (Μπάρι, 2015), “The Sound of the property”, performance, Sustainable Happiness, και TRW (Κάλιαρι, 2014), “Venus of the Rags\IN TRANSIT\Eleusis, 2014” performance, Michelangelo Pistoletto, Φεστιβάλ Αισχύλεια (Ελευσίνα, 2014), “Laborintus”, Gallery Dino Morra Arte Conemporanea (Νάπολη, 2013), “Archive Rights 1”, “OPERA APERTA – Maria Karavela”, ISET Ινστιτούτο Σύγχρονης Ελληνικής Τέχνης (Αθήνα, 2012), “LIQUIDATIONS” Studio Stefania Miscetti, IILA, Istituto Italo-Latino Americano, (Ρώμη 2010). Η Μαίρη Ζυγούρη βραβεύτηκε από την AICA (Διεθνής Ένωση Κριτικών Τέχνης, Ελληνικό Τμήμα), 2012.
20:30-21:30
Παρουσιάσεις των workshop από τους συμμετέχοντες
Κυριακή 17 Ιουλίου 2016, 19:00-21:30
19:00 -21:00 Συζήτηση
Provocateurs:
Γρηγόρης – Γ. Γαϊτανάρος, Πάρις Λεγάκης, Μαίρη Ζυγούρη
(βλέπε παραπάνω βιογραφικά στοιχεία)
Performances
21:00-21:30 «Επιφανειακή Ένταση» / ‘Surface Tension’ – μία performance του Κυριάκου Σπύρου, με ανάθεση από το Performance Shop Festival, Dancehouse Limassios, Κύπρος. Μια ημί-αυτοσχέδια πιάνο solo performance για ένα ή δύο άτομα από το κοινό σε μία ιδιωτική τοποθεσία. Ένα μέρος της, διαλογισμός, ένα μέρος της μίνι συναυλία, η συγκεκριμένη performance βυθίζεται ξαφνικά στα βάθη της ηχηρότητας και της ακρόασης. Μέλη του κοινού προσκαλούνται σε μία πριβέ συνάντηση όπου έχουν την ευκαιρία να εξερευνήσουν έναν πιο συγκεντρωμένο, έως και αισθητό τρόπο βίωσης του ήχου. Η performance διαρκεί περίπου 15’.
Ο Κυριάκος Σπύρου είναι πιανίστας, συνθέτης και αρθρογράφος γεννημένος το 1984 στη Λεμεσό. Αφότου σπούδασε πιάνο (2008), μουσικολογία (2009) και σύνθεση στην Αθήνα, μετακόμισε στην Ολλανδία, όπου και ολοκλήρωσε ένα μεταπτυχιακό στην ηλεκτροακουστική σύνθεση στην Σχολή Τεχνών της Ουτρέχτης (2013). Έχει συνθέσει εκτενώς για παραστάσεις σύγχρονου χοροθεάτρου, συχνά ως συνεργάτης της χορογράφου Ana Sanchez-Colberg.Η μουσική του έχει ερμηνευτεί στην Ελλάδα, την Κύπρο, την Ολλανδία, το Πουέρτο Ρίκο, την Πολωνία και την Αγγλία. Το 2010 έλαβε το τρίτο βραβείο στον ετήσιο διαγωνισμό σύνθεσης της Ένωσης Ελλήνων Μουσουργών για το έργο του “Play”. Σήμερα ζει ανάμεσα στην Αθήνα και στην Κύπρο.
Anna Furse
Η Anna Furse (Άννα Φερς) είναι καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Goldsmiths του Λονδίνου και διετέλεσε διευθύντρια στο τμήμα Θεάτρου και Performance μέχρι το 2015. Ήταν για 15 χρόνια υπεύθυνη στο διεθνώς αναγνωρισμένο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Performance Making – ένα εργαστηριακό πρόγραμμα μελέτης, έρευνας και πρακτικής στο οποίο συμμετείχαν χορευτές, καλλιτέχνες του θεάτρου και εικαστικοί καλλιτέχνες.
Είναι επίσης, συν-διευθύντρια της διεπιστημονικής ερευνητικής κοιτίδας «The Centre of the Body». Η βραβευμένη καριέρα της στο επαγγελματικό θέατρο καλύπτει 33 χρόνια ως καλλιτεχνική διευθύντρια, συγγραφέας και επιμελήτρια.
Αναπτύσσοντας τη δική της γλώσσα στη δημιουργία μίας performance, που συνδυάζει και συνθέτει την αρχική εκπαίδευσή της στο Royal Ballet και το έργο της με τους Peter Brook, Grotowski και το μετα-μοντέρνο χορό, διετέλεσε καλλιτεχνική διευθύντρια στο Blood Group (1980 – 86) και στο Paines Plough (1990 – 95). Ίδρυσε την εταιρεία «Athletes of the Heart» το 2003, κέρδισε το βραβείο «Wellcome Trust Award» και ανέπτυξε μια σειρά από συνεργασίες τέχνης/ιατρικής με δύο νοσοκομεία, οργανισμούς υγείας σε διεθνείς χώρους, και διεθνείς συμπαραγωγές με τη Σερβία και τη Σλοβενία.Οι πιο πρόσφατες παραγωγές περιλαμβάνουν το «When We Were Birds» στα φεστιβάλ Cantieri Culturali Zisa του Παλέρμο, Live Collision στο Δουβλίνο και GIFT, καθώς και μια εγκατάσταση για το Freud Museum, με τίτλο «Mad, Bad and Sad» την περίοδο 2013 – 2014.Το βιβλίο της «Theatre in Pieces – Politics, Poetics and Interdisciplinary Collaboration (Methuen 2011)» είναι μια πρωτοποριακή ανθολογία πειραματικών κειμένων στην οποία συμπεριλαμβάνονται το κείμενο της εικονοκλαστικής performance του Peter Brook “US” το 1966, αλλά και το δικό της «Don Juan.Who?/?Don Juan.Kdo?» με την Mladinsko Gledalisce, στη Λιουμπλιάνα.
Η νέα της περφόρμανς-έργο σε εξέλιξη The Anatomy Act είναι μία συνεργασία με τον μουσικό David Coulter (συνεργάτη των Laurie Anderson, Jarvis Cocker, Tom Waits και μουσικού διευθυντή στο Black Rider του Robert Wilson), με τον σκηνογράφο Mela Dell’ Erba (Θέατρο Γκαριμπάλντι, Παλέρμο) και τα Τμήματα Ανατομίας των Πανεπιστημίο του Λονδίνου και Κολλέγιο Τρίνιτυ στο Δουβλίνο, the Anatomy Departments of Kings College, University of London and Trinity College. Είναι μία παραγγελία του CREATE-Ireland στο πλαίσιο του προγράμματος CAPP (Collaborative Arts Partnership Programme) της Ευρωπαϊκής Ένωσης και θα κάνει την πρεμιέρα του στο Ιρλανδικό Φεστιβάλ Live Collision το Νοέμβριο.
Ana Sanchez-Colberg
Η Ana Sanchez-Colberg (Άνα Σάντσεζ Κόλμπεργκ) είναι διεθνούς φήμης χορογράφος και ειδικεύεται στο χοροθέατρο, με έργο πρωτότυπο και διακεκριμένο. Διευθύνει την ομάδα της Τheatre EnCorps, με την οποία και δίνει παραστάσεις από το 1989.Η ομάδα της έχει τιμηθεί με πολλά διεθνή βραβεία και έχει λάβει επιχορηγήσεις από το Βρετανικό Συμβούλιο και από το Συμβούλιο Καλών Τεχνών της Αγγλίας. Ως αναγνώριση της συμβολής της στη διεθνή χορευτική σκηνή το Σουηδικό Συμβούλιο Ερευνών (2006/07) της απένειμε βραβείο για τη μελέτη και τη δημιουργία του έργου We: Implicated and Complicated. Σήμερα είναι Καθηγήτρια Χορογραφίας και Σύνθεσης, όπως και διευθύντρια του τμήματος Θεάτρου και Χορού στο DEREE – Το Αμερικανικό Κολλέγιο στην Ελλάδα.
Θάνος Βόβολης
Ο Θάνος Βόβολης – είναι παρών και προεδρεύει σε θέματα που αφορούν στην αποικιακή πολιτική στην σύγχρονη τέχνη στην Ελλάδα.Είναι σκηνογράφος, ενδυματολόγος, σχεδιαστής μασκών και καλλιτεχνικός ερευνητής. Έχει δουλέψει σε πάνω από 80 θεατρικές παραστάσεις στην Ελλάδα, στη Σουηδία, στην Ισλανδία, την Ισπανία και τη Ρουμανία. Η καλλιτεχνική του έρευνα αφορά στη Μάσκα στο Αρχαίο Δράμα και στο Ευρωπαϊκό Θέατρο του 20ου Αιώνα. Ήταν Επισκέπτης Καθηγητής στο Dramatic Institute, στη Στοκχόλμη, 2007-2010 και συνιδρυτής του Independent Performing Arts Festival page_31, Αθήνα, και έφορος της Ελληνικής παρουσίας στο Prague Quadrennial of Performance Design and Space 2015.
Διδάσκει Σκηνογραφία και Ενδυματολογία στο Frances Rich School of Fine and Performing Arts, Deree – The American College of Greece. Εκθέσεις με τις δουλειές του για το θέατρο έχουν γίνει στο Λονδίνο, στο Βερολίνο, στη Στοκχόλμη, στο Γκέτεμποργκ, στην Αθήνα, τη Μαδρίτη, τη Μέριδα, τη Σεβίλλη και στους Δελφούς.
Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Πειραιώς 206, Ταύρος, Αθήνα 177 78, τηλ. 210 3418 550, φαξ. 210 3418 570
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο : info@mcf.gr Ιστοσελίδα: www.mcf.gr
Στάθμευση στο εμπορικό κέντρο athensheart
Οι θεατές των παραστάσεων του ΙΜΚ δικαιούνται δωρεάν στάθμευση στο Parking του εμπορικού κέντρου Athens Heart από Δευτέρα έως Σάββατο από τις 08:00 – 22:00. Από τις 22:00 έως τη 01:00 η χρέωση είναι 2,5€ και 1€ για κάθε επιπλέον ώρα στάθμευσης μετά από τη 01:01. Τις Κυριακές οι θεατές των παραστάσεων του ΙΜΚ θα επιβαρύνονται με 2,5€ για χρήση του parking από τις 10:00 έως 01:00. Από τις 01:01πμ θα επιβαρύνεται με κόστος 1€ για κάθε επιπλέον ώρα.