Ο Γκρέκο και η Μουσική.

Αυτή η διάλεξη-κονσέρτο φιλοδοξεί να τονίσει τον κυρίως ισπανικό χαρακτήρα της μορφής του Δομήνικου Θεοτοκόπουλου (Τολέδο- 1541), χωρίς να αγνοήσει την σημασία άλλων επιρροών, κυρίως της σύγχρονής του βενετσιάνικης ζωγραφικής.
Η μορφή της διάλεξης-κονσέρτου επιτρέπει να συνδυαστούν οι θεωρητικές πλευρές ιστορικού και αισθητικού χαρακτήρα – όπως η ανάλυση της έννοιας του μανιερισμού, όχι μόνος στις πρακτικές του εκδηλώσεις, αλλά και στις σχετικές με τις διάφορες τέχνες – με την δυνατότητα να ακούσει το κοινό – ζωντανά και με την μεγίστη ιστορική πιστότητα – την μουσική που άκουγε και ο Γκρέκο, η οποία εξελισσόταν παράλληλα με την ζωγραφική του
Θεωρητική ανάλυση: Άλβαρο Μαρίας
Μουσική ερμηνεία: Συγκρότημα “ZARABANDA” (κουαρτέτο με δύο φλάουτα, μία βιόλα ντα γκάμπα και κλειδοκύμβαλο).
Με μετάφραση στα ελληνικά.
Αίθουσα εκδηλώσεων Ινστιτούτου Θερβάντες της Αθήνας, Μητροπόλεως 23.
Είσοδος ελεύθερη μέχρι να συμπληρωθούν οι θέσεις. Απαγορεύεται η είσοδος στην αίθουσα μετά την έναρξη του κονσέρτου.

PROGRAMA / ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Parte I / Μέρος Α’
Parte II / Μέρος Β’
Diego Ortíz (s.XVI): Tres recercadas del «Tratado de Glosas» (Roma, 1553)
Antonio de Cabezón (1510-1566): Diferencias sobre la pavana italiana
Diferencias sobre la gallarda milanesa
Diferencias sobre el Canto del Caballero (clave)
Cinco diferencias sobre “Las Vacas”
Bartolomé de Selma y Salaverde (ca.1580 ca.1640) Canzón a 2 sobre “Vestiva i colli” (soprano y bajo)
Gian Paolo Cima (ca. 1570-1622) Sonata a 3
Bartolomé de Selma y Salaverde Canzón a 2 (2 sopranos)
Andrea Falconieri (ca. 1585-1656) Battalla de Barabaso, yerno de Satanás
Fantasía hecha para el muy reverendo Padre Falla
Passacalle a 3
Giovanni Fontana (¿?-ca. 1630) Sonata seconda
Bartolomé de Selma y Salaverde Canzón a 2 bajo y soprano
Andrea Falconieri Folías echa para mi señora Doña Tarolilla de Carallenos
Patrocinadores de comunicación / Χορηγοί επικοινωνίας

You may also like...